5 ago 2014

Com t'estimo!



Gran Bazar de Teheran (Iran)

Aquesta foto 'robada' em va costar una amonestació que vaig fingir no entendre. La dona estava asseguda en un banc en una zona de descans del Gran Basar quan la vaig veure; m'hi vaig acostar una mica procurant no cridar l'atenció. Jo no podia demanar-li permís sense destruir la màgia del moment, no hi havia temps. Aquella escena íntima i dolça que tenia davant meu era única en un instant irrepetible. Així que vaig assumir la reprimenda de l'home que passava pel meu costat, creuant els dits perquè no m'obligués a esborrar-la.



Esta foto ‘robada’ me costó una amonestación que fingí no entender. La mujer estaba sentada en un banco en una zona de descanso del Gran Bazar cuando la vi; me acerqué un poco produrando lo llamar su atenció. Yo no podía pedirle permiso sin destruir la magia del momento, no había tiempo. Aquella escena íntima y dulce que tenía ante mí era única en un instante irrepetible. Así que asumí reprimenda del hombre que pasaba por mi lado, cruzando los dedos para que no me obligara a borrarla.

2 comentarios:

  1. Bona foto. I quina merda de repressió.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Sí, ja ho pots ben dir. La majoria hi estan molt en contra, però el govern és massa fort, hi ha hagut massa morts, i encara hi ha molta por

      Eliminar

Gràcies pel teu comentari.